03.studenog 2023
Javni natječaj - davanje u zakup dijela poslovnog prostora (3.11.2023. godine)
Na temelju članka 6. Zakona o zakupu i kupoprodaji poslovnog prostora (NN 125/11, 64/15, 112/18), a sukladno člancima 3., 7. i 8. Odluke Ministarstva državne imovine o uvjetima i postupku davanja u zakup poslovnog prostora od 14. lipnja 2019. godine te Odluke Dekana Fakulteta od 26. listopada 2023. godine, Sveučilište u Splitu, Fakultet građevinarstva, arhitekture i geodezije raspisuje
JAVNI NATJEČAJ
ZA DAVANJE U ZAKUP DIJELA POSLOVNOG PROSTORA
PRIKUPLJANJEM PISANIH PONUDA
1. Daje se u zakup dio poslovnog prostora unutar zgrade Sveučilišta u Splitu, Fakulteta građevinarstva, arhitekture i geodezije, (u daljnjem tekstu Zakupodavac) koji se nalazi na adresi Matice hrvatske 15, Split, i to dva prostora smještenih na 1. katu zgrade „C“: učionica s 15 stolova i računaonica s 15 računala.
2. Poslovni prostor se daje u zakup, pet dana u tjednu u trajanju od jedan i po sat s namjenom: edukacije (održavanje tečajeva i seminara) i/ili znanstvenog istraživanja.
3. Početni iznos (minimalna cijena) mjesečne zakupnine iznosi 500,00 EUR-a bez uključenog poreza na dodanu vrijednost (PDV). Fakultet je u sustavu PDV-a i na zakupninu će se obračunati i plaćati PDV.
4. Pisana ponuda mora sadržavati:
- ime i prezime ponuditelja, prebivalište/sjedište, OIB (za fizičke osobe koje imaju registriran obrt ili obavljaju samostalnu profesionalnu djelatnost) odnosno naziv trgovačkog društva, sjedište, OIB (za pravne osobe) te adresu elektroničke pošte i broj telefona radi kontakta i OIB fizičke osobe;
- za pravnu osobu izvod iz sudskog, a za fizičku osobu izvod iz obrtnog registra u izvorniku ili ovjerenom presliku i ne starije od 3 (tri) mjeseca na dan otvaranja ponuda iz kojeg mora biti vidljivo da je ponuditelj ovlašten obavljati djelatnost koju je naveo u ponudi (sudski/obrtni registar ili drugi odgovarajući upisnik);
- presliku osobne iskaznice (za fizičke osobe koje imaju registriran obrt ili obavljaju samostalnu profesionalnu djelatnost)
- visinu mjesečne zakupnine koja se nudi, izraženu brojkama i slovima te bez PDV-a koja ne smije biti niža od početnog iznosa iz točke 3. ovog natječaja;
- BON1/BON2 (u izvorniku ili ovjerenom presliku i ne stariji od 30 dana od dana objave natječaja), odnosno odgovarajuću potvrdu FINA-e o razlozima neizdavanja informacija o bonitetu BON 1;
- dokaz o uplaćenoj jamčevini u korist računa IBAN: HR37240070001100579623, OTP Banka d.d. sa svrhom uplate „jamčevina za zakup dijela poslovnog prostora“ (na dan otvaranja ponuda će se provjeriti jesu li sredstva doznačena na račun te ista moraju biti vidljiva) ili dokaz jamčevine u obliku izvornika javno ovjerene zadužnice ili javno ovjerene bjanko zadužnice;
- broj žiro računa s naznakom poslovne banke kod koje je isti otvoren, za povrat jamčevine;
- izvornik, ovjerenu presliku ili elektronski zapis potvrde o stanju poreznog duga ponuditelja izdanu od strane nadležne Porezne uprave Ministarstva financija ne stariju od 30 dana na dan otvaranja ponuda kao dokaz o izvršenju dospjelih poreznih obveza i doprinosa za mirovinsko i zdravstveno osiguranje;
- Izjavu da nad natjecateljem nije otvoren stečajni postupak, da nije nesposoban za plaćanje ili prezadužen, odnosno da nije u postupku likvidacije, da njegovom imovinom ne upravlja stečajni upravitelj ili sud, da nije u nagodbi s vjerovnicima, da nije obustavio poslovne aktivnosti, odnosno da nije u bilo kakvoj istovrsnoj situaciji koja proizlazi iz sličnog postupka sukladno pozitivnim propisima;
- izjavu o zaštiti osobnih podataka u kojoj ponuditelj daje suglasnost na obradu i objavljivanje njegovih podataka;
- potvrdu Ministarstva obrane Republike Hrvatske ne starije od 3 (tri) mjeseca na dan otvaranja ponuda, odnosno Ministarstva unutarnjih poslova Republike Hrvatske kojom se dokazuje pravo prvenstva iz ovog natječaja te status branitelja, u izvorniku ili ovjerenoj preslici, ukoliko se ponuditelj poziva na pravo prednosti iz Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (NN broj 121/17) temeljem članka 132. citiranog Zakona;
- ukoliko se ponuditelj poziva na pravo prednosti iz Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (NN broj 121/17, 98/19) koje ostvaruju članovi uže i šire obitelji smrtno stradalog branitelja iz Domovinskog rata/nestalog hrvatskog branitelja iz Domovinskog rata ili za djecu hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata, pored potvrde iz prethodnog stavka, dužan je dostaviti dokaz o srodstvu (rodni list ili druga potvrda nadležnog tijela u izvorniku ili ovjerenoj preslici;
- ukoliko se ponuditelj poziva na pravo prednosti iz Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (NN broj 121/17, 98/19) koje ostvaruju braniteljske socijalno-radne zadruge za obavljanje registrirane djelatnosti koje su evidentirane u evidenciji braniteljskih socijalno-radnih zadruga koju vodi nadležno ministarstvo ili koje su korisnice poticaja nadležnog ministarstva, dužan je dostavit potvrdu nadležnog ministarstva o statusu ne stariju od 3 (tri) mjeseca na dan otvaranja ponuda u izvorniku ili ovjerenoj preslici;
- izjavu, ne stariju od 30 dana na dan otvaranja ponuda, da ne traje zakup drugog poslovnog prostora neovisno po kojoj je osnovi zakup ostvaren ovjerenu kod javnog bilježnika (za ponuditelje koji se pozivaju na pravo prvenstva na sklapanje ugovora o zakupu poslovnog prostora sukladno članku 132. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (NN broj 121/17, 98/19).
5. Ponuda s cjelokupnom dokumentacijom mora biti uvezana i numerirana na način da je označen broj stranice i ukupni broj stranica (npr. 1/3, 2/3, 3/3).
6. Pravo sudjelovanja na javnom natječaju imaju pravne i fizičke osobe koje imaju registriran obrt ili obavljaju samostalnu profesionalnu djelatnost, a registrirane za obavljanje djelatnosti usluga iz točke 2. ovog Natječaja.
Pravo prednosti na sklapanje ugovora o zakupu poslovnog prostora iz točke 1. ovog natječaja imaju ponuditelji određeni Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji ako se ti ponuditelji u svojoj prijavi na ovaj natječaj pozovu na pravo prednosti, ako ispunjavaju uvjete iz ovog natječaja i prihvate najviši ponuđeni iznos zakupnine.
7. Poslovni prostor daje se u zakup pet radnih dana u tjednu u trajanju do 1. kolovoza 2024.
8. Poslovni prostor daje se u zakup u stanju u kojem je viđen, a sa stanjem poslovnog prostora zainteresirani se mogu upoznati na očevidu koji će se omogućiti 6. i. 7. studenoga 2023. godine od 9:00 do 14:00 sati uz prethodnu najavu na adresu elektroničke pošte: info@gradst.hr.
Prije podnošenja ponude zainteresirani su u obvezi provjeriti kod nadležnih državnih tijela je li obavljanje predviđene djelatnosti pravno i tehnički dopušteno u poslovnom prostoru.
9. Podnošenjem valjane i potpune prijave smatrat će se da ponuditelj prihvaća početni iznos zakupnine kao i ostale uvjete natječaja te da je upoznat sa stanjem poslovnog prostora.
Najpovoljnijom ponudom smatrat će se ona ponuda koja, uz ispunjenje svih uvjeta natječaja, sadrži najviši mjesečni iznos zakupnine.
U cijenu zakupnine uračunati su režijski troškovi zajedničkog održavanja i korištenja poslovnog prostora u koje spadaju sljedeći troškovi: električna energija, odvoz smeća, usluga vodovoda i kanalizacije, komunalna naknada, telefonski troškovi, usluge dežurnog vatrogasca, godišnja ispitivanja i održavanja sustava i opreme koje spadaju pod zakonske obveze, zaštitarske usluge, nabava i obnova opreme za slučajeve opasnosti sukladno obvezama propisanim pozitivnim zakonskim propisima (Zakon o zaštiti od požara, Zakon o zaštiti na radu), polica osiguranja zgrade, redovno održavanje i čišćenje poslovnog prostora i drugi redoviti ili izvanredni troškovi koji nisu prethodno navedeni, a neosporno spadaju u troškove zajedničkog održavanja i korištenja predmetnog prostora.
Zakupodavac se obvezuje svaki mjesec, najkasnije do 20-tog u mjesecu dostavljati zakupniku račun za zakupninu za prethodni mjesec.
Zakupnik se obvezuje platiti zakupninu najkasnije u roku 30 dana od dana izdavanja računa.
10. Ugovor o zakupu zaključuje se sukladno odredbama Zakona o zakupu i kupoprodaji poslovnog prostora i Odluci o uvjetima i postupku za davanje u zakup poslovnog prostora i sačinjava se kao ovršna (solemnizirana) isprava u smislu Zakona o javnom bilježništvu (NN br. 78/93, 29/94, 162/98, 16/07, 75/09, 120/16 i 57/22).
Trošak solemnizacije (potvrde) snosi zakupnik.
Poslovni prostor na kojem je zasnovan zakup se ne može dati u podzakup.
Izabrani ponuditelj je dužan zaključiti ugovor o zakupu po natječajnim uvjetima, najkasnije u roku od 15 dana od dana dostave obavijesti o izboru najpovoljnijeg ponuditelja. U slučaju da izabrani ponuditelj u roku od 15 dana ne zaključi ugovor o zakupu, smatrat će se da je odustao i poziv za zaključenje ugovora o zakupu uputit će se sljedećem ponuditelju s najpovoljnijom ponudom.
11. Svaki ponuditelj dužan je uplatiti jamčevinu u trostrukom iznosu početnog iznosa mjesečne zakupnine iz točke 3. ovog Natječaja te kopiju uplatnice dostaviti uz ponudu, u protivnom ne može sudjelovati u nadmetanju. Uplatu treba izvršiti u korist računa Sveučilište u Splitu, Fakultet građevinarstva, arhitekture i geodezije IBAN: HR37240070001100579623, OTP Banka d.d., poziv na broj: OIB ponuditelja, svrha uplate „jamčevina za zakup djela poslovnog prostora“.
Na dan otvaranja ponuda doznačena sredstva za jamčevinu moraju biti vidljiva.
Ponuditelju čija je ponuda izabrana kao najpovoljnija uplaćena jamčevina se ne vraća već će se ista uračunati u beskamatni polog za osiguranje plaćanja ugovornih obveza sukladno odredbama ugovora o zakupu poslovnog prostora.
Odabrani ponuditelj je obvezan, nakon obavijesti o prihvatu ponude, a prije sklapanja ugovora o zakupu poslovnog prostora, uplatiti razliku iznosa do visine tri ponuđene mjesečne zakupnine uvećane za odgovarajući iznos PDV-a kao beskamatni novčani polog, na ime jamstva za uredno ispunjenje ugovornih obveza , koji ostaje Zakupodavcu do isteka ugovora o zakupu poslovnog prostora.
Ostalim ponuditeljima, čija ponuda nije izabrana kao najpovoljnija, jamčevina se vraća najkasnije u roku od 30 (trideset) dana od dana otvaranja ponuda.
Pravo na povrat jamčevine nema onaj sudionik na natječaju koji odustane od ponude.
U slučaju donošenja odluke o poništenja natječaja ili ne odabira niti jednog ponuditelja, jamčevina se vraća ponuditeljima u roku od 3 (tri) dana od dana donošenja navedene odluke.
Neovisno o sredstvu jamstva koje je Zakupodavac ranije odredio (za ozbiljnost ponude/za uredno ispunjenje ugovornih obveza), ponuditelj može dostaviti jamstvo u obliku javno ovjerene zadužnice ili javno ovjerene bjanko zadužnice u traženom iznosu visine jamstva (ovisno o vrsti jamstva). Zadužnica odnosno bjanko zadužnica mora biti potvrđena kod javnog bilježnika i popunjena u skladu s Pravilnikom o obliku i sadržaju bjanko zadužnice (NN br. 115/12, 82/17 i 154/22) odnosno Pravilnikom o obliku i sadržaju zadužnice (NN br. 115/12, 82/17 i 154/22), bez uvećanja, sa zakonskim zateznim kamatama po stopi određenoj sukladno odredbi članka 29. stavka 2. Zakona o obveznim odnosima (NN br. 35/05, 41/08, 125/11, 78/15, 29/18, 126/21, 114/22, 156/22).
Javno ovjerena zadužnica ili javno ovjerena bjanko zadužnica ne smije biti ni na koji način oštećena (bušenjem, klamanjem i sl.), a što se ne odnosi na uvezivanje od strane javnog bilježnika.
12. Rok za dostavu pisanih ponuda je 10. studenoga 2023. godine u 12.00 sati bez obzira na način dostave iste.
Obavijest o Natječaju se objavljuje u dnevnom listu Slobodna Dalmacija, a cjeloviti tekst Natječaja se objavljuje na službenoj mrežnoj stranici Sveučilišta u Splitu, Fakulteta građevinarstva, arhitekture i geodezije (www.gradst.unist.hr).
13. Pisane ponude dostavljaju se u zatvorenoj i zapečaćenoj omotnici s naznakom:
“PONUDA ZA SUDJELOVANJE U JAVNOM NATJEČAJU ZA ZAKUP DIJELA POSLOVNOG PROSTORA – NE OTVARATI”,
poštom ili osobno predajom na protokol Sveučilišta u Splitu, Fakulteta građevinarstva, arhitekture i geodezije, Matice hrvatske 15, Split u vremenu od 8:00 do 16:00 sati. Na poleđini omotnice ponuditelji trebaju naznačiti naziv i sjedište pravne osobe, odnosno ime i prezime te adresu fizičke osobe.
Otvaranje ponuda neće biti javno.
Otvaranje pristiglih ponuda će se održati 10. studenoga 2023. godine u 14.00 sati u prostorijama Sveučilišta u Splitu, Fakulteta građevinarstva, arhitekture i geodezije.
Ponude će otvarati Povjerenstvo za provođenje javnog natječaja imenovano Odlukom Dekana Fakulteta (Klasa: 372-01/23-01/0002, Urbroj, 2181-208-03-03-23-1) od 26. listopada 2023. godine.
Nepotpune i nepravovremene ponude neće se razmatrati.
Svi sudionici natječaja bit će obaviješteni o rezultatima natječaja u roku od 15 dana od dana odabira najpovoljnijeg ponuditelja.
14. Sukladno Zakonu o pravu na pristup informacijama (NN br. 25/13, 85/15, 69/22), Sveučilište u Splitu, Fakultet građevinarstva, arhitekture i geodezije je obvezan omogućiti pristup informacijama o svom radu.
Stoga će se smatrati da je ponuditelj, podnošenjem prijave na ovaj natječaj koja sadrži njegove osobne podatke, dao privolu za njihovo prikupljanje, obradu i korištenje javnom objavom na internetskim stranicama, isključivo u svrhu radi koje su prikupljeni.
15. Javni natječaj može se održati i ako sudjeluje samo jedan ponuditelj.
Sveučilište u Splitu, Fakultet građevinarstva, arhitekture i geodezije pridržava pravo da do okončanja natječajnog postupka poništi natječaj bez obrazloženja i odgovornosti za eventualnu štetu ponuditeljima odnosno ne izabrati niti jednog ponuditelja bez navođenja razloga i bez odgovornosti za eventualnu štetu ponuditeljima.
Sveučilište u Splitu
Fakultet građevinarstva, arhitekture i geodezije