Erasmus+
Erasmus+ je program Europske unije za obrazovanje, osposobljavanje, mlade i sport, a obuhvaća razdoblje od 2021. do 2027. Obrazovanje, osposobljavanje, mladi i sport najvažnija su područja za osobni i profesionalni razvoj građana. Visokokvalitetno, uključivo obrazovanje i osposobljavanje te informalno i neformalno učenje na koncu mladima, ali i sudionicima svih dobi, pružaju kvalifikacije i vještine potrebne za konstruktivno sudjelovanje u demokratskom društvu, međukulturno razumijevanje i uspješan prelazak na tržište rada.
Naziv projekta: |
IM4StEM - Sinergija primjene inteligentnih metoda u procjeni ponašanja zgrada, elemenata i materijala i inovativna uporaba recikliranih građevinskih materijala zasnovana na eksperimentalnim i novim pristupima za uspostavu održivog životnog prostora (2023-1-HR01-KA220-HED-000165929)
|
Naziv na engleskom: |
Intelligent Methods for Structures, Elements and Materials |
Glavni istraživač: |
prof. dr. sc. Željana Nikolić |
Početak projekta: |
1. rujna 2023. |
Završetak projekta: |
31. kolovoza 2026. |
Ukupni proračun projekta: |
400.000,00 € |
Mrežne stranice: |
https://im4stem.eu/ |
Rezultati projekta |
https://erasmus-plus.ec.europa.eu/projects/search/details/2023-1-HR01-KA220-HED-000165929 |
Sažetak projekta: |
Tijekom provedbe projekta izradit će se međunarodna baza podataka koja će sadržavati karakteristike zgrada, elemenata i materijala, s do sada najvećim brojem ulaznih parametara. Baza će biti svima dostupna online. Potonje će rezultirati izradom predikcija u području potresnog rizika, ali i stvoriti temelj za buduća istraživanja u tom području, kao i području zaštite od potresa, kako svih zemalja članica konzorcija, tako potencijalno i šire. U aktivnosti projekta će, uz profesore, biti uključeni i studenti, čime se velikom broju budućih inženjera omogućava stjecanje novih znanja i vještina, kao i povezivanje s kolegama iz države i inozemstva. Time se budućim inženjerima, projektantima i izvođačima daju konkretna znanja i alati (digitalni) u području potresnog rizika, ali i za aktivno participiranje u razvoju budućeg održivog sustava gospodarenja građevinskim otpadom. Multidisciplinarno, kroz uključivanje studenata i profesora u istraživanje potresnog rizika, predikcija potresnih oštećenja i ispitivanja novih recikliranih građevnih materijala, uz primjenu digitalnih alata i strojnog učenja, konzorcij od 7 partnera ojačat će kapacitete u radu, istraživanju i nastavi s ciljem obrazovanja za održivi razvoj. Okosnica aktivnosti je virtualna i kombinirana suradnja uz primjenu IT alata te aktivno uključivanje svih dionika iz javnog i privatnog sektora u diseminaciju. |
Naziv projekta: |
GEOBIZ - Poslovno pokretano problemsko učenje za akademsku izvrsnost u geoinformatici (610225-EPP-1-2019-1-HR-EPPKA2-CBHE-JP)
|
Naziv na engleskom: |
Business driven problem-based learning for academic excellence in geoinformatics |
Glavni istraživač: |
prof. dr. sc. Ivana Racetin |
Početak projekta: |
15. studenog 2019. |
Završetak projekta: |
14. studenog 2022. |
Ukupni proračun projekta: |
989.055,00 € |
Mrežne stranice: |
https://geobiz.eu/ |
Rezultati projekta: |
https://erasmus-plus.ec.europa.eu/projects/search/details/610225-EPP-1-2019-1-HR-EPPKA2-CBHE-JP |
Sažetak projekta: |
Cilj projekta je unaprijediti geoinformatički ekosustav kroz razvoj novog i inovativnog modela suradnje poslovnog i akademskog sektora koji će podržati akademski sektor u modernizaciji studijskih programa kroz problemsko učenje na tragu tehnoloških i konceptualnih promjena u geoinformatici, modernizirati dijelove geoinformatičkih studija kako bi profil budućih stručnjaka odgovarao potrebama privrede i razviti model suradnje koji će biti na korist svim subjektima geoinformatičkog ekosustava. |
Naziv projekta: |
MathSTEM - Poučavanje matematike u STEM kontekstu za STEM studente (2019-1-HR01-KA203-060804)
|
Naziv na engleskom: |
Teaching mathematics in STEM context for STEM students |
Glavni istraživač: |
prof. dr. sc. Maja Andrić |
Početak projekta: |
1. rujna 2019. |
Završetak projekta: |
31. kolovoza 2022. |
Ukupni proračun projekta: |
145.530,00 € |
Mrežne stranice: |
http://mathstem.pbf.hr/ |
Rezultati projekta: |
https://erasmus-plus.ec.europa.eu/projects/search/details/2019-1-HR01-KA203-060804 |
Sažetak projekta: |
Ovaj je projekt namijenjen poboljšanju znanja i vještina studenata iz matematike u STEM području unutar STEM konteksta. Korištenje aktivnog i suradničkog učenja i ICT metodologije za učenje dovest će do povećanja vještina studenata za rješavanje praktičnih problema. Studenti će biti aktivni dio obrazovnog procesa koristeći ovu novu metodologiju. Studenti će stečena znanja i vještine iz matematike mogći primijeniti za uspjeh u današnjem svijetu, kao npr kritičko mišljenje, rješavanje problema, komunikacija i suradnja. Projekt ove vrste je izvrsna prilika za rasprave između umova, kritiziranje različitih mišljenja o nekima tema, a sve s jednim ciljem: postizanje izvrsnih matematičkih vještina studenata za korištenje u svakodnevnom životu. |
Naziv projekta: |
MEMUD - Srednjoeuropski diplomski studij urbanog planiranja (2016-1-AT01-KA203-016692)
|
Naziv na engleskom: |
Middle European Master of Urban Design
|
Glavni istraživač: |
prof. Dario Gabrić |
Početak projekta: |
1. rujna 2016. |
Završetak projekta: |
31. kolovoza 2019. |
Ukupni proračun projekta: |
317.784,00 € |
Mrežne stranice: |
https://www.memud.eu/ |
Rezultati projekta: |
https://erasmus-plus.ec.europa.eu/projects/search/details/2016-1-AT01-KA203-016692 |
Sažetak projekta: |
Projekt uspostavlja internacionalnu suradnju na polju istraživanja i edukacije u urbanističkom planiranju i projektiranju s fokusom na prostor srednjoeuropske regije, sukladno europskom INRERREG programu. Ključni aspekt projekta je razvoj programa za novi diplomski studij na engleskom jeziku, a okosnicu projekta čini razmjena, integriranje i posredovanje znanja u cilju obrazovanja visokoprofiliranih stručnjaka urbanista koji će moći ponuditi rješenja za izazove s kojima će se gradovi u budućnosti suočiti. U nastavni program novog diplmskog studija uvrštene su brojne teme kojima će se pristupati specifičnim pedagoškim i projektantskim metodologijama. |
Tempus
Program Tempus (Trans European Mobility Scheme for University Studies) je utemeljen 1990. godine i financiran je u okviru programa PHARE. Namijenjen modernizaciji visokog obrazovanja država u okruženju Europske unije kroz međusveučilišnu suradnju država članica Europske unije s državama partnerima iz regija Zapadnog Balkana, istočne Europe, srednje Azije, sjeverne Afrike i Bliskog istoka.
- SEHSI - Regionalni održivi razvoj na bazi eko-ljudske sinergijske interakcije (TEMPUS-EACEA-543651), 01.12.2013. - 30.11.2016., http://sehsi.com
- RUCE - Restructuring and Updating of Civil Engineering Curriculum (Joint European Project no.17062), 2003. - 2006.
- ACEM - Advanced Computational Engineering Mechanics (Joint European Project no.2246), 1991. - 1994.